Folytatásos regény, álmodott világ, amelyben bármilyen egybeesés csupán illúzió

2011. december 1., csütörtök

Halászat

Időnként az a fixa ideám támad, hogy ha emlékezetem tengerén áthúzok egy hálót, majd a benne fennakadók megmagyarázzák azt, hogy miért vagyok ott, ahol vagyok.
Aztán felhúzom a hálót, kiborítom a fedélzetre, átszortírozom, és azt találom, hogy a rozsdás tárgyak mára már hasznavehetetlenek, a méreten aluli lényeket vissza kell adni a tengernek, és hogy minden hajóraszállás új kaland, új tapasztalat, és valójában már mindegy is, hogy hogyan jutottam idáig. A lényeg az, hogy innen hová indulok.
Aztán új napokra ébredek, mikor megint fontos lesz, hogy miből építettem fel magam.
A napok folyamatosan váltják egymást.

Rafał Olechowski From Poland

1 megjegyzés:

  1. Greetings from Finland. A blog is nice to get to know people from other countries, culture and nature. Come and see the pictures you Teuvo kuvat- Teuvo images of my blog and tell all your friends to my blog. Will be the same with your country's flag to higher flag collection in my blog Teuvo Vehkalahti Finland

    VálaszTörlés